Умови обміну та повернення товару.

“Умови обміну та повернення якісного товару.

У випадку коли замовлені товари не підходять
Відповідно до Закону України “”Про захист прав споживачів”” впродовж 14 днів від дати покупки, (у нас – від дня отримання замовлення), Ви можете повернути замовлені товари і отримати назад їх вартість. Так само, можливий обмін на інший розмір або іншу модель товару.
Згідно Закону України “”Про захист прав споживачів”” товар підлягає обміну або поверненню коштів, у разі відсутності видимих ознак його носіння, у фірмовій упаковці і тільки при наявності на ньому всіх цінників, і інших ярликів невикористаними. Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес та іншого. У разі повернення товару, необхідно повернути всі складові комплекту.
Якщо покупець не повідомив інтернет-магазин про повернення товару, і не оплатив його відправлення до нас, сума витрат буде віднята від вартості замовленого товару.

Причиною повернення послужила помилка працівників магазину.
Клієнту повертають повну вартість замовлення, так само, магазин оплачує зворотнє відправлення товару. Під помилкою магазину мається на увазі:
Відправлена не та модель, що вказана в замовленні;
Відправлений не той розмір, що вказаний в замовленні;
Колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорних, кросівки виявилися зеленими). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору, у зв’язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному;

Надіслане взуття з явним дефектом.
Адреса для повернення:
1. Смт. Стрижавка (Вінницька обл.)
2. Відділення №1 (Вул. Алеї)
Повернення товару проводиться на контакти відправника, які вказані у товаротранспортній накладній, по якій Ви отримали відправлення.
При оформленні відправлення на пошті врахуйте:
Повернення грошей, або обмін на іншу пару провадиться лише після того, як посилка повернута в магазин;
повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою. Посилки, які клієнти відсилають післяплатою, з пошти забирати не будуть, оскільки оплата повернутого товару проводиться лише після перегляду посилки;
при заповненні бланка на відправлення посилки, обов’язково потрібно вказувати повну вартість товару в графі “”Оголошена вартість”” посилки оскільки, в разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує перевізник.
Що потрібно зробити, щоб обміняти товар:
1. Упродовж 14 днів від дати отримання посилки, відправте взуття, яке не підійшло, за вказаною вище адресою.
2. Виберіть в каталозі товари, які слід вислати на заміну, і створіть нове замовлення. У коментарях до замовлення вкажіть причину обміну. Також, просимо Вас вкласти в коробку з поверненням записку, яка містить інформації про Вас (E-mail, ПІБ, телефон, адреса), а також на яку модель потрібно зробити обмін.
3. Як тільки повернення буде отримане, Вам передзвонить один зі співробітників магазина для узгодження деталей обміну.
Нагадаємо, що повертається тільки вартість товару. Вартість пересилки повернення відплачує клієнт. Із суми повернення установа, яка здійснює грошові перекази (банк) віднімає комісію за переказ грошових коштів. Винятком є випадки, коли причиною повернення послужила помилка працівників сайту (дивіться вище). В цьому випадку ми компенсуємо вартість пересилки повернення і оплачуємо банківські послуги по переказу грошових коштів.
• Продавець має право відмовити Покупцю у виконанні замовлення в повному обсязі або частково, якщо весь товару або його частини, немає в наявності або з інших підстав, що унеможливлюють його доставлення.
Повернення коштів

Статтею 9 Закону України “”Про захист прав споживачів”” визначено, що гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом семи днів.

У разі реалізації продукції поза торговельними або офісними приміщеннями (зокрема, через мережу Інтернет) продавець (виконавець) повинен, відповідно до статті 12 Закону, повернути сплачені гроші без затримки не пізніше тридцяти днів з моменту повідомлення споживачем про розірвання договору.

Договір буде вважатись розірваним, у випадку коли продавець переконається у цілісності повернутого товару, або ж у його виробничому дефекті, якщо такий товар був надісланий споживачеві.”

GartShoes